stranden

Hej bloggen..♥ har som sagt varit på stranden nu i eftermiddag, först var det inte så soligt men tillsist sprack de upp och blev riktigt fint, jag doppade mig till och med i vattnet :Ohehe;p de va kallt men skönt för solen lyste på som satan..nice ;) vi for till bygdeå först och köpte en tidningar, eller morsan sku ha aftonbladet och vet ni vad? en tidning som jag verkligen köper varje vecka är sofies mode, sjukt bra tidning! förut prenumenerade jag på CHIC, men de va som mest kläder och sånt från udda butiker från hela världen kändes de som, nog fanns det mode som kommer och finns i sverige men ite va de nå mycke tycker jag! förut prenumenerade jag på vecko revyn men slutade när min prenumeration tog slut men nu har jag tagit upp de och nu prenumerar jag på veckorevy:) men somsagt.. sen for vi till stranden och solade, sen ringde bonden och ville ha tag på alle och sa att jag sku komma till grimsmark ikvl och va med dom så tror jag ska dit om jag kan :) kulkul.. men jag tog ju såklart med mig kameran så här kommer lite bilder!





nu ska jag fortsätta blogga så vi hörs snart:) hörs snyggingar,pusssar!♥

Kommentarer
Postat av: Din Alexander

Är det inte jobbigt att alltid vara så snygg?:)<3

2010-07-20 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->