Ska till Alexander idag..

God morgon på er!:)

Jag vaknade kring 12 idag och nu har jag nyss duschat och ska packa och fixa mig! Idag ska jag fara hem till Alle och umgås lite med honom, jag får hoppas på att han bjuder mig på jordgubbar.

Jag just nu..Ja jag sitter i min säng och bloggar, hittar inga kläder jag vill ha men de löser sig! Jag ska iafl ha bikini under kläderna.. Hoppas på en riktig toppendag!

Har somsagt slutat jobba nu och snart kommer lönen, så jäkla skönt! Då ska jag och Andréa direkt hoppa på en buss och ta en heldag på stan och shoppa ihjäl oss!



Jag just nu, nyduschat och freeesch! Men nu måste jag fixa mig så jag hinner,
ska fara om kanske 1 timma. Jag kommer att blogga när jag är hemma hos Alexander också, hörs sen.. puss
(Bikinin är från Gina Tricot)


Kommentarer
Postat av: din syster

jag hatar dig för att du är smal och snygg.

2010-07-03 @ 18:30:06
Postat av: din andra syster

håller med hon ovanför..

2010-07-04 @ 10:24:15
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->