Shopping

Hej bloggen..♥

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet, riktigt skönt!;D Lite tråkigt men ändå skönt, nu kan jag börja leva igen ;) Bakde två marängtårtor åt gammlingarna och personalen och det blev lyckat..
Just nu gör jag ingenting,sitter och lyssnar på musik bara, kollar runt på klänningar, jag är typ i desperat behov av nya klänningar.. inte lätt. Ska nog ut och träffa Andréa snart..de blir nice, vet inte riktigt vad vi ska göra men de blir säkert kul.

Nu ska jag gå och ringa Andréa och höra vad som händer.. men slänger jag in några bilder på det jag köpte i måndags.


svart t-shirt med nitar, söt t-shirt - från carling



Hög millitärfärgad byxa från Gina Tricot








Randig kjol från Nicole






Luftstickad tröja - Gina.. ser förjävlig ut på bilden men på ser den hyfsat bra ut!


Nu ska jag gå och byta om sen kommer förhoppningsvis Andréa. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->