Shopping!

Nu har jag kommit hem från robban, det var man t-shirt som hade kommit ;) kommer lägga upp den på bloggen till helgen, liten hemlighet pågång?:) hehe kanske.. men det här va vad jag hitta för nått idag, detta kommer jag ja på mig i helgen, kommer tunikan på fredag tillsammans med ballerinaskor och barbent, på lördagen ska jag ha det magkorta linnet, tror jag ska ha jeansshorts till, får se! jag har verkligen hittat en favoritfärg nu i sommar- millitärgrön.. är helt såld för färgen asså, skitsnygg!

tunikan är från H&M och linnet hitta jag på bikbok!

Blev ett par örhängen jag ska ha i helgen också, avskyr guld! ja..då kanske ni undrar varför jag köpte guldiga örhängen, ja jag vet inte riktigt men guld passar som till millitärgrönt så tänkte att jag gjorde ett undantag denna gång ;) köpte ett gelekit också så imrn ska jag göra gelenaglar, blir sexigt! nu ska jag ut i solen, puss♥

Kommentarer
Postat av: andréa

snyggggt!

2010-07-14 @ 16:51:58
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->