sanning ska fram

Låter lite "brutalt" kanske men.. måste ju visa vad jag gjorde för nått i förrgår:) jag skrev ju att jag skulle göra nått helt unexpected och jag vet inte vars jag fick idén ifrån men jag tror de va att jag köpte de där lilla bordet, jag tyckte inte riktigt att det passade där jag hade sängen så då sa jag bara rak ut: nu ska jag möblera om! ;) och de gjorde jag! vart en riktigt stor skildnad :)

Resultatet

Vart faktiskt riktigt nöjd, alexander sa också att de vart bra :) var en jäkla stor skildnad, hoppas bara att jag kan hålla de såhär "snyggt" ett liiitet tag iafl, slippa kläder fulla golvet och disk på alla ytor som finns ;)hehe.. tragisk med sant, så äre faktiskt.. fixa även nå små ramar och målade en hylla som jag satte upp, drog ut nå bilder på mj och dom som står mig närmast och wipps! - så fick mitt rum lite mer personlighet, more of bea ;)


Men nu ska jag fortsätta blogga sen så ska jag fixa mig inför "kalaset", hörs snart:) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->