oväntat besök?

Godmorgon bloggen..♥

har alldelles nyss vaknat, och jag vaknade inte ens självmant.. blev väckt av en viss alexander som kommer instormandes genom dörren, så jäkla irriterande! han kommer in med sitt påsatt smile och ba; goodmorgon.. äre inte dax att stiga upp nu? jag; MEN NEJ!

Ja..så idag ska jag tydligen vara med han, det är ändå hyfsat bra väder så man kanske kan fara och bada elr så blire att bada i poolen. Sen så hade alleballe med sig en "present" åt mig :) då blev jag mycket glad! kan visa nån sneekpeek bild i det här inlägget, har på mig dom nu så kan visa nån annan gång!

BTW så har jag fått tiiiillbaka min öveföringskabel till kameran, yieees:) jamen, nu ska jag gå ner och tvätta ansiktet och sen ska vi gå ut och sola elr nått.. kameran följer med under dagen och jag kommer blogga lite senare idag.. pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->