öltältet

det är ju som sagt fest i helgen,ska dricka på fredag och sen på lördag då kanske jag bara tar 2-3 öl eller så! det är ju i ånäset, kommer vara ute på byn hela natten med kompisarna, hoppas alla kommer komma:) längeesen man träffa alla som man hängde med hela tiden på skolan osv, det kommer nog bli så att andréa kommer komma hit innan och förföra lite hos mig, dricka några bärs, sedan drar vi till ånäset, partybussen mabey?:), men måste kanske hem tille alle först..lämna lite saker typ! om jag nu ska sova hos han..sedan drar det iväg till elvira där vi ska förfesta, det blir ju bara vi tjejer då så det kommer bli kul, kanske köper med nå candy som vi kan smaska på ;) sedan när vi känner oss sugna på att fara ut och röja lite så går vi ner på byn, kvällen kommer bli vild!

Bilder från förra årets öltält


det här var vekligen the picture från förra årets öltält;D och fråga inte vad jag gör
jag och louisa:)haha..

men nu ska jag gå in för solen har gått i moln nu och käka och sen ska jag ut och springa, bilder från idag kommer in ikväll!:) -puss!♥


Kommentarer
Postat av: YOU KNOW BIATCHHHHHHHHHHHHH u are in danger

nu äre bara så att du tar bort första bilden beatrice persson, annars, annars ska du få se på bilder och de svär jag på!!!!!!

2010-07-14 @ 19:59:01
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->