lite blogg just nu - ja

Hej bloggen.. lite blogg nu, jag vet.. jag är fortfarande med alle och idag har vi varit borta hela dagen, har varit i stan.. hittade typ ingenting, en jacka och ett halsband :) ska visa imrnn för jag vill liksom inte stå och posa framför kameran när han tittar på ;)haha.. vad har ni för er nu då? vi ska nog ladda ner nån film och krypa under täcket och mysa lite! mycke trötta, åt för en stund sen tacos - kanske den "goáste" maten - köpte även hem en fet godispåse men ingen av oss är sugna, har mycke och berätta men känns som att man inte kan va så osocial och sita här och skriva hela tiden, nog för att jag tycker min blogg är "viktig", okej - jag är ingen storbloggare så folk blir ju inte besvikna om jag inte uppdaterar men ändå ;) nu känns de som att jag svammlar men jag får skriva och en massa imrn och visa vad jag köpte osv, ska ju till stan på tisdag också och handla lite inför J******.. ja jag har sagt att jag ska berätta men har inte hunnit..
ingen big deal men ändå ;) hoppas ni får en bra kväll och så hörs vi imrn, puss på er sötnosar!

puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->