inte bloggat på hela hela dagen..

Hej bloggen.. ja jag lever! jag har inte bloggat på hela dagen för att jag har varit runt i hela västerbotten känns det som, jag och morsan köpte blommor och sånt, sedan planterade vi det och sen satt jag mig och solade och läste en tidning så har inte ens vart nära en dator.

Jag har fortfarnade inte någon överföringskabel till min kamera men jag ska snart till Andréa och jag hoppas att hon har en som passar i min kamera som funkar :)♥ Juste.. om du läser det här Andréa så ska jag ladda hem "Har du hört ryktet om Morgans" jag vill fan se den..


Nu ska jag ner och laga en god middag till min familj, det blir tacos sen ska jag möta upp Andréa i bygde och kirra lite saker, vi sku baka nått gött och köpa lite candy, sedan blire väll att vara hos hon hela kvällen, kommer säkert blogga från Andréa också, vi kanske kör på bloggar/facebook/blogg slash msn lan? ;) vi ser väll!

Vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->