i thouhgt i lost u'


har inte berättat det här men.. var ute och sprang i torsdags förre veckan elr nått, óch då tog jag av mig halsbanden som jag fick av Alexander när jag fyllde år, mycke fint och dyrbart.. efter de hade jag inte på mig det på hela helgen osv, när jag möblerade om i rumme så tänkte jag att det skulle komma fram för jag hade känslan att nått runt helsen saknades och jag kunde inte hitta det, hela min familj letade, ute, inne, i bilen.. överallt! men.. idag så hitta jag de:) jag fick som en liten chock när de bara hängde där framför mig, gick fram till katt/hund gården och där på stängslet, där hänger halsbandet:O de finns ingen förklaring till hur de kan ha hamnat där men sjukt glad jag blev när jag hitta det, kommer aldrig ta av mig de nu, eller de kommer ajg säkert men denna gång ska jag ha stenkoll på vars jag har de!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->