hemma

hejhej, vad har ni för er?:) jag komme nyss hem,jaja..jag vet, lite tidigt men jag kan faktiskt försvara mig att mormor vart trött och ville hem så vi vart tvungen att åka, en jag tror inte det är så livat i bobacken just nu, de dog väll när jag stack i guess ;)hehe, har inte så mycke att berätta men hade tänkt skriva mera om kvällen imrn, ska gå och krypa ner i sängen och ladda ner en film, under tiden ska jag dricka upp mitt vin och prata lite med alle kanske, ska se om han är vaken och orkar! kommer visa massa bilder imrn för just nu orkar jag inte sitta och ladda upp osv, men jag bjuder på en riktig sköning och så tackar jag för mig för ikvälll oxså hörs vi imrn snyggingar!

"god natt" - puss♥
de är min mamma de ;)

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: midgård? Vad är det?

Nä jag börjar på A-torp till hösten.

2010-07-25 @ 12:56:04
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? =)

2010-07-25 @ 13:24:04
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->