Godmorgon

Vi har nyss käkat och håller på att ladda ner en film.. jag har inget planerat idag, ska kanske möjligen följa med min pojkvän hem till sin lilla håla uppe i Ånäset, hehe;p Vi somnade kring 2tiden igår så vi steg upp ganska sent, hoppas på att vädret kan bli liiite bättre, blir less på att det ska vara monligt.. vill ju bada, sola och leva ut sommarn! sen vill jag ha min lön också.. så man kan shoppa osv, fast jag ska nog inte shoppa upp alla cash på massa onödigt, ska nog göra en lista på vad jag ska investera i för nått ;) lägger in på bloggen senare idag!

Bowlingen igår, de va så jäkla kul asså.. jag måstee bara spela det igen, alle andréa och lilla emil, är ni på?:)
Här är bilderna från igår, dålig kvalla för blixten var inte på;




andas, siktar, tar sats, skjuter, STRIIIKE!!



jag och syrran

snyggingen!

trött på bowling...

Ikväll äre öl andréa och fotboll som gäller, jag måste nästan hålla på spanien i detta fall,  andréa har inte hört av sig så.. vars är du? ring mig!;p men nu ska jag fortsätta blogga och sen blire väll att baka bullar, hoppas andréa kommer och hjälper mig:) kommer blogga under kvällen, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->