god kväll

gokväll allesammans ;) komme nästan nyss hem, vi åkte buss hem:) vi var med mikke,all,andre och bonden och några till, vi åkte lite moppe, (andréa blev nästan ihjälkörd) hoppa studsmatta, gunga och hängde bara.. rätt skönt och bara göra nått, träffa folk istl för att sitta hemma framför datorn hela jävla kvällen!

Imrn blir det umeå, var tänkt att ja ju till skellefteå men de blev umeå ändå! ska shoppa lite inför junsele som blir på lördag, taggar nästan lite.. komma bort från allt, känns lite så! men ska skriva nån inköpslista ikvl som jag kan lägga ut senare ikvl på bloggen elr imrn bitti innan jag far, kommer fara kring halv10 mot umeå så de blir att gå upp tidigt imrn asså.. och jag kan lova er att de är jag tamme fanimej sämst på, när skolan början..asså-.- jag kommer inte orka, upp 6varje morgon, bussen går 5i ifrån sika..fyfan säger jag bara, önska jag bodde i stan, flytta:( trivs väll där jag bor, lugnt och skönt men ändå, kommer bli jobbigt i längden när jag kommer gå skola i stan!

ska se film nu, eurotrip...en riktig riktig tidsfördriv-film assååå, träffa allenalle ikvl också:) sötnosen min<3

men vi hörs väll lite senare eller imrn, puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->