drar till ånäset snart

hej bloggen, jag och andréa cyklade till bygdeå(1mil) och for på frasses och köpte strille och mjukglass, mke gott ;) sen cykla hon hem till dalkarså och jag cyklade hem igen! nu har jag fixat mig lite och nu ska vi snart dra till ånäset och va med mikke och alle, andréa är påväg hit nu och vi far väll direkt när hon kommer, farsan sku skjutsa upp oss! vi sku typ se nån film osv när vi komme dit, vi far väll hem med 10bussen eller så kommer andréa farsa och hämtar oss när vi vill hem men kan inte vara borta så mke längre än tio för ska till skellefteå imrn vid 9tiden, dom öppnar ju kring 10 så jag och morsan sku va där när de öppna:) men nu ska jag piffa till mig en sista liten gång sen kommer väll bruden min sen drar vi, hörs när jag kommer hem! pussar♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Okej, vilken rolig idé att cykla dit isf! :D

2010-07-26 @ 22:11:19
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->