bilder från dag 2 - lördag

har berättat allt om gårdagens morgon, bakis och mensvärk så det behöver jag inte upp igen! men..vi cyklade till elvira kring7 och började dricka där, det var en riktigt skön kväll med både brudar och dudes, hehe;p vi började gå ner mot byn vid halv 10 och fortsatte festen där, jag coh alle for hem vid 12, morsan kom och hämtade oss, det var en lugn kväll för mig men ändå fartfylld ;)

jag och andréa överreagera lite grann på **** och förstörde en ägodel till han men jag tror ingen av oss brydde oss.. inte han heller för han var rätt så packad! menmen..kul var de! ;) skönare brud får man leta efter! nu kommer det snygga pics från gårdagen:


louisa som har blandat första groggen

jag och vackra majsan                                              SKÅL!

älskling♥

ölspelet

elvira och louisa

sitter inne på turkpizzerian och väntar på strips ;)

strille!!!! andreas ->

maja,andreas och tilda!

har mycke fler bilder men orkar intelägga ut och dom är kanske inte så snygga,hehe;p nu ska jag typ fara och bada, så jäkla varmt.. vi sku käka snart oxå så skriver efter maten! hörs om nån timme eller nått, pusss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->