bilder från dag 1 - fredag

i fredags startade vi kvällen på lufta resturangen och käkade middag där, sedan drog vi ner på byn och började dricka, gick ner på nybyskolan och kollade på "småfjortisar" som satt och drack..haha;p roligt roligt! sedn gick vi upp till alle och drack där, trevligt:) sen ut på byn och festade på, träffade sjukt mke personer man inte träffat på länge, var en av dom sista ute på byn som krigade på ;) la mig ner i alles sängen vid 3tiden och vi somnade nästan på en gång.. nu kommer det liten bilder!

Middag med mvg-brdarna ;)


jag och alle?.. snyggingar ->

ofelia och louisa

maja och tilda, söta tjejer!


min snygging!

jag,robbin och ressoh.. snygga killar!

härliga brudar

Mike.. skön kille + jag och heta andréa ;)

snygga!


dragna ;)

bästa bruden♥

där har ni bilder från i fredag, lägger ut bilder från igår nu direkt, puss!

Kommentarer
Postat av: Adde-Long

Blockmongo!

Gillar att du flamear "småfjortisar" som dricker, eller ja... Visst de alla andra måste ju gällas som SMÅ-fjortisar kontra dej.



Fast vem är jag att dömma dej, mena du är ju uppenbart en mycket mogen, sofistikerad och vuxen liten 16 åring eye-roll



Thxkzzbye!

2010-07-20 @ 19:15:10
URL: http://www.facebook.com/Toesn
Postat av: anonym

haha man kan ju undra vem det är som är en små-fjortis egentligen, vad är de med dig som gör att du inte är det? mena löshår, lösnaglar, fake bränna, äru gjord i kina eller? men har bara träffa dig någon gång men du verka ju lite..

2010-10-09 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->