bakis today

tjenare bloggen;D i morse vakna jag kring 7 men världens mensvärk :( fattar ni? mensvärk+bakis..de va då fan ingen bra kombination kan jag lova! igår hade det jääkligt kul asså, fest hela natten.. alla drog ju typ nån gång efter 1 men jag stannade ute och krigade fram till klockan 3 nästan ;) var bakis förut idag men de gick över ganska snabbt!


ikväll så kör vi igen, öltältet i ånäset..eller ja.. jag ska bara dricka nån bärs ;) ska ta det lugnt, kommer nog bli så att man vaktar andra ikväll.. ska cykla till pelle med alle tilda och jimmy så vi är där kring 7tiden ikväll och där ska vi förfesta! där stannar vi väll möjligen 2 timmar kanske? sen ner på byn all night long.. vet inte när jag ska hem, alle följer med mig hem ikvl så vi kanske far hem kring 12 möjligen?

det var allt om igår och kvällen, vi ska käka snart och sen ska jag och alle fixa oss inför kvällen, lägger nog intr upp några bilder föränn jag kommer hem för alexander dator vägrar ladda upp bilder men lägger in nått inlägg innan vi far ;) puss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillas!

2010-07-18 @ 11:03:02
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->