29e juli 2010

Hej bloggen:) sitter med hårfärgen i just nu.. nog några före bilder som ni ska få se..blixten kanske gjorde det liite mera ljusar/orangare? men iafl.. en jävla utväxt har jag iafl, elr..hade ;) tog färgen mörk brun(580) så de kan nog inte bli skiftningar i håret, lyckades för en gångs skull färga hela håret med bara ett paket hårfärg så är mke nöjd, kändes iafl som jag lyckades täcka allt de "synliga"..hehe;p    ni kommer få se efterbilder imrn för vill inte föna håret pga att jag har löshår osv, vill helst inte göra de i nääästan onödan, men ni ska få se imrn:) hoppas slutresultatet blev bra iafl.. Vad har ni för er just nudå?
/Nu ska jag spela betapet san gå och skölja ur hårfärgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->