13onde juli 2010

Hej bloggen!♥

Nu sitter jag bara och kollar runt lite på internett efter saker jag ska köpa när jag fått min lön, kommer säkert inte köpa det jag vill ha utan jag kommer säkert köpa massa annat;) ska försöka spara lite också..(undra om det kommer gå ens..?) MEN IMRN SKA JAG TILL STAN SÅ DÅ SKA JAG SHOPPA, fast har sagt till mig själv att inte köpa nått i onödan, måste fan spara pengar, behöver bara typ två nya plagg till öltältet i helgen!:) ska till stan med louisa så det kommer bli skitkul.. snacka,shoppa,skratta hehe, dom tre s:n ;) menmen.. blir att ta massa snygga bilder på oss dåra, kommer nog inte blogga nånting imorgon på dagen, jag kommer väll slänga in nått inlägg på morgon, far med bussen 09.40 så blir att stiga upp tidigt,jag hatar att stiga upp tidigt, men nu ska jag fortsätta blogga och lyssna på musik,pussar!

slänger in en bild på mig också:)

Vet att jag såg ganska ledsen men det är väll det jag är i guess...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->