HEMMA

Hej på er!♥ Hoppas att du har haft en bättre dag än jag! Hittade ingenting på stan så känner mig lite bitter och har lite panik nu när nyår närmar sig. Iafl, ska tillbaka till stan på onsdag och leta vidare!

Tänkte visa er vad jag fick med mig hem idag!


Tänkte tipsa er om att på rusta på ersboda i Umeå så köpte jag denna hårmousse från boddy's för 25spänn! Tyvärr var hårsprayen slut men dem hade hela bobby's serie för 20 och 25 kronor. Grymt billigt! Med tanke på att en shampooflaska vanligtvis kostar 65:- för en flaska! (Fast te.x såg att kicks hade också rea på bobby's, 45:- kostar dem där nu på mellandagsrean) Kan faktiskt inte heller säga att det är bra för har aldrig provat det förut men har hört att det verkar mycket lovande.




Detta var vad jag fick med mig hem.. köpte även lite trosor men fick ingen bra bild på det! Är lite besviken på rean men ska jag vara helt ärligt så kollade jag inte så "djupt" utan mest bara det ögat såg ;) Men, ska somsagt tillbaka till stan på onsdag och då jävlar ska jag hitta nån snygg topp till nyår!

Hittade dem mest underbaraste skorna idag och även fast dem kostade 700:- så sa jag att jag ska ha dem! Finns inga men.. Tyvärr så fann det ett litet men, fanns bara i storlek 35 och 38. Jag kunde ha 35 men då fick jag inte igen dragkedjan över hälen. Ska gå och fråga på onsdag om dem kommer få in flera, är kär♥.. I ett par skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->