STAN

Hejsan!

Hemma för ett litet tag sen men vart en massa krångel med min kamerasladd men äntligen kom jag på ett sätt att få över bilderna till dator! iafl.. Hur har min dag sett ut? Inget blogg som vanligt.. Ovanligt!

Iafl, for in till stan tidigt i morse och mötte direkt upp älsklings-ofelia och vi shoppade på :) Tyvärr finns det fan inte ett skit att köpa och är så himla besviken på alla butiker, gina bikbok.. Bara skit! men fick med mig lite saker ändå! Det var en trevlig dag, käkade lite subway och pratade♥.


Assnygg korsett ifrån hm. Ofelia köpte den :) Visar lite senare det jag köpte idag men ska äta nu! Puss♥

Kommentarer
Postat av: ofelia

åh snuskigt! ;)

2010-12-29 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->