PACKAT OCH KLART!

Hej på er!♥

Har faktiskt slagit in lite julklappar nu! Känner bara att julafton kan komma nu så jag kan få mina! Hihi.. är verkligen jättespänd på julafton, längtar frymt mycket! Blir att bara vara hemma med familjen och mormor och morfar.. Inge "tomten är far till alla barn/tjocka släkten och vänner" här inte ;) Haha..

Men sen på lördag ska vi fara och "fira" jul igen hos min gudmor så det lär bli trevligt. Imorgon ska jag nog fara upp till ånäset ett tag och träffa min pojkvän och umgås lite med han och hans familj! ♥



Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: Okej, tack så mycket .. får väl säga ... ha en jättebra kväll ! :D

2010-12-22 @ 20:49:28
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->