Happy new year


Sitter och funderar lite på vad jag vill ha på mig på nyår och helt ärligt har jag ingen aning. Vet iafl nu idag att jag inte vill ha en klänning för tycker verkligen det är skitsnyggt med ett par tajta jeans, höga klackar och nån snygg topp upptill. Ska in till stan imorgon tror jag och kolla runt lite och köpa klart julklappar så får se om jag hittar nån snygg topp :) ♥ Som ni ser siktar jag på en svart/silver outfit, hur snyggt som helst! Mycket läckert ♥

Dock så är inte nyår färdigplanerat än. Jag och mina brudar hade tänkt att hyra en lokal men vet inte hur det blev med det, får hoppas på en massa ös och öl iafl :) Har ni planerat någon nyår-outfit? Vad ska ni ha på er sötnosar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->