12 december

Hejsan sötnosar. ♥ Hur är det med er? Själv har jag det lite stressigt med all läxa som ska in till veckan och sen så har jag prov också, så det är mycket som ska hinnas med och just därför bloggen har hamnat lite i bakgrunden. Längtar så grymt mycket till jul, många mysiga bilder, mycket fritid och mer tid för pojkvän och vänner ♥ Kommer mycket roliga och mysiga inlägg under jullovet, och det lovar jag er :)

Imorgon är det iafl Lucia på skolan så det blir att fara in och kolla på det, spännande :) Gillar dock verkligen inte julmusik som te.x midnatt råder och dylikt. Jullåtar av artister är betydligt mycket bättre!
Ska hoppa in i duschen och sedan ska jag ha mitt eget lilla hemmaspa som jag alltid har på söndagar♥
Trots det så lär det bli en massa plugg också, prov och inlämningar.. Nä snart ger jag upp.



Bjuder på en riktigt gammal bild eftersom jag verkligen inte fastnar på bild idag..*ler*

Kommentarer
Postat av: F-arna

Hörru sötnos du går bara i ettan, för tidigt att ge upp!! ;) trust me!

2010-12-12 @ 20:56:08
Postat av: elvira

tja snygging

2010-12-13 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->