helgen

Hej bloggen! inte skrivit på hela dagen men för en gångs skull har de varit bra väder ute så jag är glad för det:) vad har ni gjort idag då? jag vaknade klockan 1..hehe ja jag vet, men kunde verkligen inte somna inatt, sen käka jag och sedan skulle jag fota mig syrra för hon skulle ha nån ny profilbild på facebook och efter det for vi en sväng ner på andra varvet och sedan upp på robban, har bara chillat ute osv tills nu när jag komme på att jag inte hade bloggat ett skit idag ;)hehe.. men nu hade jag tänkt berätta lite om helgen!

Plander har blivit lite ändrade eftersom alles farfars fru gick bort för förra veckan, beklagar! så nu ska vi nog inte ens fara till hans farfar, och de var ju också tänkt att vi skulle fara redan idag men de blev ändrat till att vi kommer fara på lördag morgon typ och fara ner mot sundsvall/härnösand, vi ska se roxette på kvällen också ;) skiiitkul, blir både min och alles första "konsert", favoritlåten är väll nog dressed for sucsess! skitbra:) såå de blir nog kul, sedan på kvällen kommer vi sova på hotell royal, jag och alle kommer ha ett eget rum så de kommer säkert bli massa mys, kommer kanske fara förbi birsta city när vi passerar sundvall på söndag när vi ska hem, ser om man hittar nått fint:) har vi några planer för helgen kära läsare? berätta gräna:)

Men nu ska ner och käka, vi hörs lite senare allesammans ;) puss!♥

 



Kommentarer
Postat av: Selma Aalachi

sv.det är bara bra ;)



planer för kvällen då?

2010-08-05 @ 19:05:01
URL: http://selmuut.blogg.se/
Postat av: Selma Aalachi

Ska väl ta och försöka hitta något bra framför tv:n ,hihi<3 :)

2010-08-05 @ 20:21:32
URL: http://selmuut.blogg.se/
Postat av: Selma Aalachi

Brukar också kolla på den nästan varje dag, men ibland händer det att jag kollar på kanal 5 ist där polis serierna visas ;)



Såg du den igår?

2010-08-05 @ 20:26:23
URL: http://selmuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->