tub halsduken

hej bloggen, nånting som jag har sagt till mig själv är att en tubhalsduk är ett måste i höst! tycker faktiskt dom är sjuuukt snygga, passar till både uppsatt hår som utsläppt:) dem fanns på gina triot förra året, jag och andréa stog och höll i varsinn flera gånger men vi köpte aldrig, så jävla less jag blir på mig själv att jag aldrig gjorde det, dom kostade 100spänn.. fanns i alla snygga höstfärger, mullvadsbrun svart gräddvit puderrosa grå.. bara så jävla snyggt alltså! hoppas verkligen att dom kommer igen iår, skiter i om det är "förra årets", jag ska ha en! tror heller inte att dom är helt "ute" eller vad man ska säga, tror folk kommer använda dom iår igen för dom är verkligen skitsnygga! längtar faktiskt lite till hösten, den är så jäkla mysig.. visst är den det?:) längtar inte ni litegrann till hösten? ska köpa mig några boots/kängor också, riktigt snygga dom med men måstee köpa en tubhalsduk iafl.


Kommentarer
Postat av: Hanan

Ohh tack du ! :)

2010-08-09 @ 18:54:13
URL: http://justhenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->