östra gymnasiet

Hej bloggen :)nu har jag iafl börjat skolan.. så jäkla drygt, men ändå så måste man nån gång liksom, jag har ju sagt att jag skulle berätta lite om mina tankar kring den linjen jag ska gå osv men det blev aldrig av! det har nog blivit lite för mke sex and the city, är inne på 5te säsongen nu ;)men vi kör nudå!

Ska iafall så livsmedels-programmet så östra i umeå! ;)

Jag har alltig gillat bak och mat, men bestämde mig för att gå livsmedel för jag tror att jag har större chans att lyckas inom det, te.x man behöver inte gå hotell och resturang för att kunna jobba på hotell, har praoat på ett hotell och då jobbade jag i städet och i köket,med servering osv, och alla som jobbade där (förutom kockarna då såklart) hade då inte gått hotell o. rstrng i gymnasiet. så att det blev livsmedel för mig!

Jag tror att jag vill jobba som bagare ett tag i livet innan jag går i nån annan riktining nån gång, gillar ju verkligen detta det bak,bara man inte blir typ fet av alla goda bakelser,men har ju annan passion än att sitta och äta kakor, te.x skor kläder kosmetika och även musik :) hade tänkt gå nått musik naturprogramm på midgård men jag funderade över det där och insåg att jag skulle nog inte klara av den branchen senare i livet, så det dömdes bort ganska snabbt tyvärr! en annan fundering jag hade var är stylist och spa, skiitkul att hålla på med sånt men även där, de kanske jag ska ha mera som en hobby att jag gillar att hålla på med smink och hår osv!
så jag tror jag har valt rätt linje ;)

idag på skolan så gick vi runt och kollade skolan osv, försökte lära oss vars allt låg och sånt, fick veta klasser och våran klass blev ju faktiskt rätt så okej, jag känner ju elvira sen tidigare så det var som skönt att ha nån man kände i sin klass, sedan kom vi faktiskt bra övererns med två andra tjejer, riktigt sköna brudar ;) blir kung!

efter skolan så gick jag och elle ner på stan ett tag och mötte först upp tilda som sedan gick och fikade och sedan gick vi runt lite, stannade och snacka lite med johannes westermark och sedan "shoppade" vi, nä men hittade bara smycken.. eller rättare sagt ringar, ska visa sen :) och elvira köpte nå smink och nå smycke! sedan käka vi på subbabubba och sedan for vi hem, morgon dagen vet jag inte så mke om men hoppas iafl att jag är redo för skolan nu, är så van att sova till 1varje jävla dag så.. nu ska man upp kl 6varje varje morgon ;) lycka till bea!

såhär såg jag ut idag, hade min nya stickade tröja ifrån kapphal,slarvbild!

 

p.s skiitlångt och tråkigt inlägg, i know men jag bara skrev och skrev ;)
inget måste att läsa,står ändå bara massa tråkigt om skolan!


d.s visste ni att en av mina "stora" drömmar är att ha en egen tv-show där jag bakar osv?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->