Möte imorgon

föresten så skrev jag nyss in i min kallender att imrn ska jag på möte/intervju/bli ställd några frågor! jag och andréa har ju varit med i vk och så om tundalsskolan/jennings och sedan ringde den nån snubbe som ville prata med oss men nu eftersom andréa tillbringar dagarna i skelletfeå så blir det bara jag, det var ingen stor sak men vi får väll se, han ringde mig idag och ville bara ha en liten pratstund! så nu måste jag komma ihåg det, annars kommer jag typ åka hem sen kommer han ringa och fråga vars jag är och då sitter jag säkert på bussen hem, skulle va lite pinsamt ;) näe men det är nog ingen fara.. men nu ska jag gå och dricka nånting för min hals slemmar igen snart..:/

ha en bra kväll, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->