min nya hårfärg


Jag skrev mycke om att jag färgade håret osv men inga bilder kom ut som jag lovade, men de vart iallafall..ja, jag vart inte nöjd om jag ska vara ärlig, första gången i mitt liv jag blir miss nöjd efter en färgning, okej.. jag hade fetaste utväxten osv, nästan orange, vafan.. ja! ville inte att de sku bli sådär mörkt iafl, så de va lite synd men jag får väll färga om de sen när jag tar ut hårfärlängningen! de går ju typ inte att färga ljusare om man säger så men får väll låta solen bleka håret lite:) vet inte om jag ska fortsätta med hårförlängning men jag tror de, får se!

En bild från helgen, mörkare hår har jag verkligen ;)menmen..ska se sex and he city nu,puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) skit fin du blev i håret. Har du hårförlängning?:O Aldrig funderat på att vara korthårig? De som är så sött :)

2010-08-01 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->