hooome

ja, hemma nu och har varit och handlat nu med mamma och de va väll trevligt ;)hehe, har nyss käkat och har nyss satt mig vid datorn och hade tänkt spela lite betapet och kolla runt lite, sen måste jag fixa lite saker tills imrn, skooooooooola:/ inte taggad alls, eller jag vet att jag måste förr eller senare men det som känns mest tråkigt är att sommarlovet gick så jävla fort, menmen.. it's over now, back to school.. jaja!

det var iafl ett jävla väder i umeå, spöregn nåså jävulst! fyfy.. men iafl, vi gick iafl in på hm och jag köpte två saker till håret, skulle egentligen köpa en tajt hög spetskjol, men ska göra det till veckan tror jag, vi komme till strömpilen vid 10i5 och det stängde klockan5 så hann som inte prova eller nått,menmen.. ingen bid deal:)

köpte iadl hårspray och silkesdroppar/serum, har använt förut både björn axén och p.h.c's silkesdroppar men nu fanns ingen av dom på h&m så jag köpte denna som jag kunde ha ett tag, den va billig så funkar den inte så är de ingen stor förlust ;)menmen.. sedan när vi var så maxi så bästämde min morsa att jag ,måste börja äta frukost, jag åt aldrig frukost när jag gick i grundskolan, de va väll möjligen när min morsa tvinga upp mig innan dom for och jobba så dom såg att ajg käka men de höll inte mera än 1vecka, sedan kunde det väll bli nån frukt nån gång, men nu så när jag ska åka med morsan varje morgon till bussen så sa hon att nu kommer de bli ändring på de.. *skäääry* näe men vi komme överens om att min frukost blir 1 äpple varje morgon så jag äter nånting iafl, blir säkert kung! men nu måste jag fixa lite saker..

göra ikvl:

noppa ögonbrynen
duscha, hårinpackning osv
packa väskan men hänglås mm
ta fram kläder
göra en ansiktsmask
måla naglarna

hörs senare ikvl eller imrn, ska lägga mig tidigt ikvl:) önska mig lycka till
puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->