helgen och lite annat

hejhej, i helgen har jag iafl varit med älsklingen och varit i hans mormor's stuga på stugsista och de va en minnesvärd kväll pga av vissa olika saker, tar inte upp det här! men de va trevligt, god mat osv:)menmen..

Har inte så mycke att berätta om helgen och inte så mycke om skolan idag heller, vi har iafl skitkonstigt schema så de dagen va bara knäpp, idrott på morgonen och sen så hade vi nån bagerikunskapsak och sen slutade vi vid 12.20, jag elvira och carro va även ner på stan efter idrotten, jag skulle köpa nya underkläder så vi gick dit!





Blev även detta, ny beodorant och mera hårspännen ;) bra att ha de med, allt är iafl från h&m..

renstädade typ mitt rum igår men de ligger kläder fulla golvet så ska gå och städa lite nu så jag håller efter litegranna när jag varit så duktig att städa,okej mamma hjälpte mig men ändå ;) hörs sen, puss♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naajs BH bruden ;)

bilden? :)

2010-08-31 @ 20:01:18
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->