handlat mat :)

hejhej, har kommit hem nu och tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag går och käkar, har somsagt varit i umeå idag med morsan! jag hittade inge kläder eller nått men hittade faktiskt nå saker jag tänkte visa lite senare:)hehe.. vi var ute på strömpilen och handlade inför veckan osv såde va ju bra, ikvl har jag inget planerat men har inte hört av alleballe på 3dagar så kanske ringer han lite senare, annars blir det väll att sitta här och blogga och se på sex and the city ;) like always! tänkte visa en liten dagens outfit bild och en bild från maxi som morsan tog på mig!

mamma tog mig såbar gärning när jag planerade min nya diet :( *ironi*

 


Kommentarer
Postat av: sandra

haha okej, då har jag nog rätt i min lilla observation ;P



fy, vilken snygg outfit du hade här!

2010-08-11 @ 12:00:52
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->