hemma ifrån sundvall

Hej allihopa ;) saknat mig? jag har iafl saknat att skriva här varje dag! även fast jag bara var utan internett i 2 dagarn men anyway.. jag och alles familj har somsagt varit nere i hörnösand/sundvall nu i helgen.

♥Igår när vi kom fram så gick vi lite på stan och sånt, även fast dom hade typ inga butiker i härnösand.. sjukt, dom hade typ hm, åhléns, lindex och vero moda.. och de är inte så mke för mig, hm funkar ju men ändå ;) sen efter det for till hotellet och snyggade till oss och sen for vi till hamns krogen och käkade mat, skiiitggod mat var de ;)
efter maten for vi mot sundvall och när vi väl var framme försöker vi fixa en parkering osv, sedan bestämde vi oss för att gå in på norrportens arena där alltihopa höll till, tror tammefan de va folk överallt.. jag och marie skulle gå på toa senare på kvällen och trots att de fanns kanske 20 toaletter så var det 20 pers i varje kö, riktigt drygt!
The baseballs var förband till roxette och dom började spela vid 8a tiden och de är väll inte riktigt nånting i min smak men dom öste på iafl och de var ju ett pluss ;) dem spela till kring9 och roxette började halv 11.. väldigt lång tid emellanåt men dem började liite tidigare än sakt men dom var jäkligt bra! första låten, marie springer ut på scenen och börjar sjung, yeahyeahyeah.. alla bir halvgalna och springer fram, öppningslåten - självfallet  dressed for sucsess ;) så jäkla bra, jag och amanda sjöng som galningar! men de var iafl riktigt värt, de var svårt att få några bra bilder eftersom vi stog ganska långt bak och på höger sidan så man fick satsa på att fota skärmarna som fanns på varsinn sida! men tänkte visa lite bilder nu som jag tog igår ;)

 

 

älsklingen och jag! näestan inge folk när vi kom :)

amanda och patrik!


♥idag- söndag, vaknade vid 9o tiden och fick ner för att käka frukost.. efter det packade vi ihop våra saker, fixade oss lite och for in till sundvalls för att gå på birsta city, gallerian:) aldrig varit inne där förut, så längesen jag var i sundvall.. bara varit på ikea för många många år sen! men de fanns verkligen alla buktiker man önskar sig i ett öpcentrum, gina, bikbok,cubus,hm,rut md flera osv! fanns även många skoaffärer:) like! efter de for vi hemmåt, var väll hemma kring strax efter 4 och var verkligen urtrött..

♥nu har jag käkat och fått i mig lite vätska och ska snart spela lite betapet. sitter faktiskt och lyssnar lite på melissa horn, lyssnade skitmke på henne förut men de va längesen nu men vart suger på hennes mysiga lugna röst och en enkel gitarr i bakgrunden, extremt avslappnande!:) men vi hörs snart,puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->