dagen

gokväll bloggen♥hade verkligen inte lust eller orken att blogga förut idag men nu hade jag tänkt berätta lite om vad jag har haft för mig idag:) ja.. somsagt så låg jag och andréa och snacka i telefon till klockan 5inatt så jag sov till kring 2tiden, sjukt skönt! när jag vaknade så var det dax för lunch så jag och syrran gjorde kycklingsallad. efter det så chilla jag bara i nån timma sedan for vi ner på andra varvet i sikeå för att kolla om man kunde hitta nå fynd för dom stänger typ imrn eller nått, men vi hittade ingenting.. min syrra köpte nå godis där men det visste jag redan att hon skulle göra innan hon gjorde de ;) gottegrisN, när vi komme hem for jag ut och löpte lite..eller, mke! sprang nästan hela vägen runt, nööjd.. men tyvärr så när jag kommer hem så har pappa köpt hem kokosbollar, den jäveln.. fick nästan lite småångest över att nyss har sprungit och sen käka en kokosboll men de är inte så mke kalorier i en sån ändå ;)shit,låter nästan som att jag bantarrr.. de gör jag inte men anyway..

just nu gör jag inte så mke, vad har ni för er kära bloggläsare?:) mengud.. hur många har du bea? 1?2? 5? 10?
näe, ligger  bara i sängen och myser med kissemissen jarvid, skitfet<3
alexander kommer snart iafl, myyyys! längtar efter honom, imrn far han och jag (+min family) till övik och vi ska bada på paradis badet och ba tare lite lugnt:) käka på nån resturang eller nått, tar med mig kameran ofc!





jag och kissen just nu ;) hare gött alledsammans också hörs vi imrn! pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->