boxer trosor

gokväll bloggen, satt och kollade runt lite granna på nelly's hemsida efter nå snygga kläder och efter att tag så kommer jag in på underkläder, sure.. kollar runt lite där men när jag kollat litegranna kommer det sånadär fula jävla "piece" (märket) boxertrosor, tycker det verkligen är skiit ofeminimt, hur sexigt är de där egentligen? ;) verkligen ingenting för mig, förut använde jag string för de mesta men har ändrat mig helt och älskar verkligen hipstertrosor, man får ju jävligt mke sötare rumpa i hipster än nå jävla boxer trosor! skiter verkligen fullständigt i om det är björn borg elr "piece" märke, skulle aldrig ha det där.. skit fult ;) finns säkert brudar som passar i dom men jag skulle iafl inte vilja ha sånnadär, eller.. aldrig gillat kommer aldrig gilla dom, aldrig haft sånna kommer aldrig ha sånna ;) tycker vi ska låta killarna stå för björn borg och boxer över huve taget!hehe..


-verkligen "okvinnligt", fett nej för min del..

♥men nu ska jag gå ner och se lite tv, sen blire sex and the city:) hörs imrn sötnosar, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->